lørdag den 11. september 2010

d. 11/9-2010

Jeg begynder nu min 3. dag på Reductil. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente. Siden onsdag har jeg tabt mig 1,2 kg og det er jo pænt meget på 2 dage! Men men men.... Bliver det mon ved? Jeg har lagt min kost helt om og dyrker motion hver dag. Så man kunne lidt undre sig over hvad det er Reductil gør?! Jeg har lagt mærke til at jeg ikke er nær så sulten hele tiden. Sulten kan komme men der går en del længere tid end før. Jeg spiser heller ikke så meget som før og har det helt fint med det. En anden ting jeg har lagt mærke til er, at jeg ikke har min sædvanlige trang til søde sager! Trangen er væk, men vanen i at spise det, skal lige overvindes. Men det bedste er, at jeg overhovedet ikke har lyst til søde sager, og har derfor ikke svært ved at sige nej! Perfekt! Jeg tror ikke reductil hjælper på de kilo der allerede er kommet på sidebenene, men det hjælper helt sikkert på at man spiser mindre... Og derved taber man sig... Det skal siges at det ikke er nogen mirakelpille. Det kræver hårdt arbejde! Følg endelig med i min lille dagbog! Håber i kan have glæde af den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar